-->

Februari 01, 2021

Partnership Facilitator ( Compassion Careers)

Semakin hari akan semakin banyak calon tenaga kerja di Indonesia. Calon tenaga kerja ini, sebagian sudah mendapatkan pekerjaan dan sebagian lagi berjuang untuk mendapatkan pekerjaan. Dewasa ini informasi pekerjaan sudah begitu banyak, melainkan tidak bisa dipungkiri bahwa informasi pekerjaan di beberapa platform tidak menyertakan informasi yang valid.

Bilik Karir ini merupakan wadah untuk berbagi lowongan pekerjaan dan informasi lowongan yang bisa dipercaya. Bilik karir akan berisi informasi lowongan kerja di NGO atau Yayasan, pemerintahan, BUMN, swasta, perusahaan, atau jenis karir lainnya. Jangan ragu untuk mendapatkan informasi dari sini. Silahkan apply lowongan ini dan bagikan kepada teman-teman kamu yang saat ini sedang berjuang mendapatkan pekerjaan.

Saya yakin bahwa informasi yang valid akan memberikan pengaruh positif. Semakin banyak orang mendapatkan informasi positif akan semakin banyak juga mendapatkan kesempatan membangun karir. Selamat berjuang dan tetap andalkan Doa sebagai teman berjuangmu. Semangat.

Ini salah satu informasi lowongan buat kamu, semongkoo!!

 

 


Located in Wamena, Kubar/Kutai Barat, or Palopo Luwu.

 

This intermediate professional is Compassion's primary liaison to the local church and is responsible for strengthening local ownership, building capacity and resources of local church partners to minister to children and youth in their own context. As the primary liaison, this facilitator is responsible for developing relationships with church partners that are characterized by mutual respect, trust and service that builds up church ministry. He or she is accountable for managing partnership relationships through the Partner Management core process, for improving achievement of church outcomes, and for bringing Compassion's developmental mindset to all other aspects of the partnership, including mobilizing staff and other resources to support the church. At the career level, the incumbent performs independently on moderately complex issues.

 

  1. Indonesia citizenship.
  2. Bachelor’s degree (S1). Preference towards field-related Social Sciences, Christian Ministry or Management.
  3. Bilingual; able to speak and write in advanced business English.
  4. Experience using Microsoft Office software applications and Internet.
  5. Ability to work flexible hours when necessary.
  6. Well-behaved, active, Communicative, integrity, preferably with three years of working experience.

for more information click here

Tags :

bonarsitumorang