-->

Februari 08, 2021

YAYASAN TAMBUHAK SINTA JOB VACANCIES 2021 (KALIMANTAN TENGAH)

Semakin hari akan semakin banyak calon tenaga kerja di Indonesia. Calon tenaga kerja ini, sebagian sudah mendapatkan pekerjaan dan sebagian lagi berjuang untuk mendapatkan pekerjaan. Dewasa ini informasi pekerjaan sudah begitu banyak, melainkan tidak bisa dipungkiri bahwa informasi pekerjaan di beberapa platform tidak menyertakan informasi yang valid.

Bilik Karir ini merupakan wadah untuk berbagi lowongan pekerjaan dan informasi lowongan yang bisa dipercaya. Bilik karir akan berisi informasi lowongan kerja di NGO atau Yayasan, pemerintahan, BUMN, swasta, perusahaan, atau jenis karir lainnya. Jangan ragu untuk mendapatkan informasi dari sini. Silahkan apply lowongan ini dan bagikan kepada teman-teman kamu yang saat ini sedang berjuang mendapatkan pekerjaan.

Saya yakin bahwa informasi yang valid akan memberikan pengaruh positif. Semakin banyak orang mendapatkan informasi positif akan semakin banyak juga mendapatkan kesempatan membangun karir. Selamat berjuang dan tetap andalkan Doa sebagai teman berjuangmu. Semangat.

Ini salah satu informasi lowongan buat kamu, semongkoo!!

YAYASAN TAMBUHAK SINTA JOB VACANCIES 2021

Yayasan Tambuhak Sinta (YTS), a Kalimantan-based foundation head-quartered in Palangka Raya, is striving to improve the quality of governance and well-being in areas affected by mineral development activities, and is working closely with communities, local government and extractive companies to achieve this objective.

Currently we are looking for a dynamic and experienced training and capacity building professional – a mature and well-rounded individual from the development sector, who has the ability to develop and implement relevant and effective training and capacity building programs and packages for partners; including villagers, projects, CSOs, and local government.

This individual also will create a capacity building plan for YTS staff, based on needs analysis. S/he also is expected to develop relevant learning and training materials and modules; furthermore s/he must have a passion for improving the skills and performance of others.

This is the background experience and qualities we require:

  1. Ten years’ experience with training for participatory community development
  2. Good language skills – English and Bahasa Indonesia, Dayak desirable
  3. University degree in a relevant subject
  4. Good verbal and written communication skills
  5. Work experience in multi-cultural settings
  6. Good team coordination, facilitation, and supervision skills
  7. Good computer skills – word processing, spreadsheet, media, internet
  8. Willing and able to travel and stay in remote locations for short periods

If you are interested to this position, please send an application of interest and CV in English by e-mail before February 18th, 2021 to tambuhaksinta@gmail.com. Please indicate your availability and expected remuneration.

Only short-listed candidates will be contacted for interviews. This position is available immediately.

Tags :

bonarsitumorang