-->

Maret 25, 2021

Palladium – PRISMA Project Job Vacancy: Head of Communications, Surabaya – Indonesia

Semakin hari akan semakin banyak calon tenaga kerja di Indonesia. Calon tenaga kerja ini, sebagian sudah mendapatkan pekerjaan dan sebagian lagi berjuang untuk mendapatkan pekerjaan. Dewasa ini informasi pekerjaan sudah begitu banyak, melainkan tidak bisa dipungkiri bahwa informasi pekerjaan di beberapa platform tidak menyertakan informasi yang valid.

Bilik Karir ini merupakan wadah untuk berbagi lowongan pekerjaan dan informasi lowongan yang bisa dipercaya. Bilik karir akan berisi informasi lowongan kerja di NGO atau Yayasan, pemerintahan, BUMN, swasta, perusahaan, atau jenis karir lainnya. Jangan ragu untuk mendapatkan informasi dari sini. Silahkan apply lowongan ini dan bagikan kepada teman-teman kamu yang saat ini sedang berjuang mendapatkan pekerjaan.

Saya yakin bahwa informasi yang valid akan memberikan pengaruh positif. Semakin banyak orang mendapatkan informasi positif akan semakin banyak juga mendapatkan kesempatan membangun karir. Selamat berjuang dan tetap andalkan Doa sebagai teman berjuangmu. Semangat.

Ini salah satu informasi lowongan buat kamu, semongkoo!!

PALLADIUM JOB VACANCIES 2021

PRISMA – Head of Communications

Surabaya, Indonesia

The Head of Communications (HC) plays a critical role at PRISMA. Reporting to the Chief Executive Officer, the HC is responsible for implementing the program’s external strategic communications strategy. Working closely with the senior management team, the HC guides and shapes the program’s reputation and fosters good relationships with key stakeholders and partners.

Internally, the HC manages information flows between key managers and staff, driving the production and dissemination of relevant materials and tools. The HC also provides technical communications assistance and advice to the communications team, senior management and sector teams to ensure that high standards are maintained at all times.

With the impact of COVID-19 on the agricultural sector, PRISMA is beginning a new chapter in its strategic direction, the HC will play a crucial role in setting the tone, direction and achievements of the program’s communications for the next three years of the program.

Application closes on 11 April 2021

Please visit our website Click Here, to access the detailed information and submit your application.

 

 

Tags :

bonarsitumorang